Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.4.2021 alkaen.

  1. Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste.

  1. Tilaaminen

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä.

Verkkokaupan tuotteet ovat varastotavaraa ellei toisin mainita, mutta tilapäisesti jokin tuote voi olla myyty loppuun ja se toimitetaan heti uuden erän saavuttua. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Tilattavat tuotteet valitaan lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnoissa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

  1. Tuotteet ja tuotteiden hinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyssä. Hintoihin sisältyy voimassa oleva arvonlisävero.

  1. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

  1. Toimitus

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. 

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Jos tilaamasi tuote ei vastannut odotuksiasi tai se sattui olemaan väärää kokoa, ei hätää – Tassupyykki.fi -verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä/avaamattomia, myyntikuntoisia tuotteita. 

2. Tuote, jota on varastossa saatavilla, lähetetään Tassupyykistä 1 – 4 arkipäivän kuluessa. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Tassupyykki.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse tassupyykki@gmail.com tai puhelimitse 041-3182336 (ma-pe 10-17 )

4. Tassupyykki.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Tassupyykki.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Tassupyykki.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Toimitetusta tilauksesta, jota ei ole noudettu Postin tai Matkahuollon toimipisteestä, perimme 30 euron suuruisen käsittelymaksun. 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme lähetysaika on 1 – 4 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Tällä hetkellä lähetämme kaikki paketit Suomen Postin kautta. Mikäli tahdot pakettisi toimitettavan suoraan kotiovellesi, ole yhteydessä asiakaspalveluun ennen tilauksen loppuun saattamista.

Tilauksen noutaminen myymälästä on täysin maksutonta, ilmoitamme sinulle kun pakettisi on valmis!

Toistaiseksi, emme toimita isoja +10kg koiranruokasäkkejä postitse. Myös pakasteet ovat vain noudettavissa myymälästämme!

Kirje:

Kaikki tilaukset, jotka on mahdollista pakata kirjeen mitat täyttävään pahvikoteloon toimitetaan kirjeenä. Tällöin tilaaja saa lähetyksensä aina suoraan kotiinsa.

Nouto valitsemastasi Postista, hinta 6,90 €, ilman toimituskuluja yli 79€ tilauksista.

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. 

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 6,90 €, ilman toimituskuluja yli 79€ tilauksista. 

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 

Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. 

Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.

3. Maksaminen
Visma Pay - Verkkomaksupalvelut

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

4. Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää 
Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Enterpay Lasku yritykselle: Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/
 
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tassupyykki.fi asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Palautusoikeus ei koske avattuja ruoka- tai lisäravinnepakkauksia.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluun sähköpostilla tassupyykki@gmail.com saadaksesi lähetyksen mukaan laitettavan palautuslomakkeen. Ilman lomaketta tehtyjä palautuksia emme hyväksy, vaan asiakas maksaa tällöin tilauksesta koko hinnan. 

Keräily- tai tuotevirheitä lukuunottamatta tilaaja vastaa tuotteiden todellisista palautuskustannuksista. Voit toimittaa tuotteet vapaasti valitsemallasi toimitustavalla. 

Mikäli tilaaja haluaa peruuttaa tilauksen ja se on jo ehditty toimittaa, tilaaja on velvollinen korvaamaan toimituksen lähetyskulut. 

Kuluista, jotka liittyvät toimituksiin, ja jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta, perimme 30 euron käsittelymaksun.

Palautamme tuotteen ostohinnan kun tuote on saapunut meille ja tarkistettu myyntikuntoiseksi. Jos olemme toimittaneet viallisen tai väärän tuotteen on palautus tilaajalle ilmainen. Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva niin vaihdamme sen mielellämme toiseen kokoon tai muihin tuotteisiin. 

PALAUTUSOSOITE 

Tassupyykki.fi / 0413182336

Tuomolankuja 2, 39930 Karvia.

Valitkaa Postiksi (myös pakettiautomaatti valittavissa) /Matkahuolloksi: K-Market Lastula

Voit palauttaa ja vaihtaa kuluitta tuotteet myös myymälässämme.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluun.

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen tassupyykki@gmail.com tai soittamaan 041-3182336 (ma-pe 10-17) Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Tassupyykki.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Peruuttamisen vaikutukset

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse (tassupyykki@gmail.com).

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Jos tuote on selvästi hinnoiteltu väärin verkkokaupassamme ja jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtävän tuotteen olevan väärin hinnoiteltu, tuotetta ei toimiteta tilauksesta huolimatta asiakkaalle kyseiseen hintaan. Virheellinen hinta ei sido verkkokauppaa, jos hintavirhe on ilmeinen.

Myyjä pidättää itsellään oikeuden kaikkiin hintamuutoksiin.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille teiltä saamamme maksusuoritukset, (vähennettynä toimitusmaksut), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen tapauskohtaisesti, sellaisella tavalla että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamis-ilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

8. Yhteystiedot

Tassupyykki

Tuomolankuja 2, 39930 Karvia

0413182336

tassupyykki@gmail.com

www.tassupyykki.fi

Call Now ButtonSoita Tassupyykkiin